lördag 19 januari 2008

Helgen

Har än så länge varit väldigt bra. Igår hade vi middagsbesök av fru Munter och sötaste Spalvisen, desutom hade de med sig en sååååå god kladdkaka, tror det var det här receptet, ska prova själv sen.

Ikväll ska vi på middag till fröken Hägg, extra roligt eftersom det var så länge sedan vi fick umgås med henne. Sen ska det bli kul att få vara lite i hennes nya lägenhet och att bli bjuden på middag är ju inte fel det heller ;).

I morgon vet jag inte vad det blir, hoppas vädret är bättre, slask och blötsnö är inte så kul. Men vi ska nog ut till storheden och handla lite inför nästa helg när vi ska ha främande.

Ska försöka lägga ut en magbild också, kanske tom en jämföreslebild på hur jag ser ut nu och hur jag såg ut med Isaac. Tycker själv att magen ser helt annorlunda ut, men det kanske bara är jag...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh visst har du hittar det rätta receptet :-) och var noga på gräddtiden. Jag gräddar max 15 min, den ska vara sladdrig hela kakan utom kanterna när du tar ut den. Men...viktigt är att den får stå i kylen gärna över natten så den hinner sätta sig. Nygräddad är ingen hit, belive me I know.

Anneli sa...

Aha, tack för tipset, du är ju min bakguru!

florin design sa...

Åh, jag har ju missat din nya blogg ju!!! Kul, nu väntar jag på dina skapar-bilder :-)

Anneli sa...

Nämen Florin, hur har du hittat hit, jag har ju inte "outat" mig än :D.