torsdag 17 januari 2008

Väska till Isaac + tygfynd

Isaac gillar verkligen väskor just nu och extra förtjust verkar han vara i röda. Jag har en jättefin äppel-päppelväska som han gärna lånar och efter helgen har han burit omkring på en trasig (röd) vintetrakartong. Så ikväll tog jag tag i saken och sydde honom en alldeles egen liten röd väska, den är ganska kort och vid så han ska kunna lägga i och lätt nå grejjer. Tyvärr så är handtagen ganska små, jag tänkte att han skulle hålla den i handen, man egentligen så gillar han att sätta i armvecket, får kanske ändra sen.

Väskan
Sen måste jag ju visa mina tygfynd som gjordes idag. Var på stan med en god vän och hennes dotter, medans dottern sov knallade vi ner till röda korset och där hittade jag lite tyger. En massa roliga stuvbitar, inte så jättestora, men de räcker nog till någon tygkorg mm. Disney-tyget längst till höger vet jag inte vad det ska bli men det var lite gulligt. Också hittade jag ju ett fint påslakan som jag inte heller vet vad det ska bli för något. Allt detta för 25:- :).

Stuvbitar
Påslakan

Inga kommentarer: