måndag 25 februari 2008

Less

Jag är less på att vara tung och klumpig, jag är less på att ha ont, jag är less på att vara gravid! Nä men allvarligt talat, idag var jag upp på stan och träffade några vänner, men tydligen var det lite för mycket för mig just nu. Har varit jättetrött och slut resten av dagen, dessutom blir jag snäsig och gnällig mot maken. Hade glömt hur tungt det är på slutet och nu har jag ju ändå minst en månad kvar, hur ska detta gå, kan ju inte gå omkring och vara sur i en månad :(.

Som tur var trivs lilleman super på nya dagiset och har blivit riktig go på sistone. Vi (eller jag) klippte faktiskt hans hår i helgen, bara i nacken och runt öronen. Tycker det ser lite tokigt ut, men hans far är mycket nöjd med hans mer "pojkaktiga" utseende. Själv gillade jag nog det långa bättre.

Pimpar upp inlägget med några härliga bilder på finaste I, så blir jag lite påmind också om varför det är såååå värt att vara gravid, även sista månaden ;).

Myser på schläsongen
Nybadad

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygging. Förstår att du är less. ses snart//Jane

kulli sa...

Jag lovar Annelie, du kan vara sur en månad till.. Peter kan intyga att det går, han påstår att jag var sur i 9 mån så nog fixar du väl 1 till lätt? ;-) sen kommer ju nån månad utan sömn å så men det ska jag inte peppa dig med nu ;-) Märks det att jag har en här hemma som propagerar starkt för att inte skaffa mer barn??

kulli sa...

Och isak är ju lika söt som vanligt!

Anonym sa...

iiih va tok söt han var på sista kortet :-)

Deleine sa...

Men gu så söt man kan vara då!!!!! Snyggingen där ger dig verkligen skäl att orka med hela graviditeten... En månad kvar, bara att slänga upp fötterna på bordet och äta glass =O)