onsdag 19 mars 2008

Fortfarande sjuka + bm besök

Var till bm idag, mitt sista inbokade besök. Allt såg bara bra ut, har samma sf som de senaste gångerna, min totala viktuppgång landade på 13 kg, antar att jag får vara nöjd med det. Bebisen blev irriterad och hade 160 i hjärtljud :D. Hon uppskattade att han är mellan 3-4 kg tung, helt ok.

Tog snabbsänka och svalgprov också, men har inte hört något, så jag antar att det inte såg alltför illa ut. Tyvärr så har jag börjat få lite feber och känner mig ganska så hängig. Efter middagen var jag riktigt dålig, slutade med att jag kräktes, fick ont i magen och mådde skit! Tog brickanyl och panodil och lyckades somna. Vaknade för en stund sen av att jag var så obekväm och hade ont i huvudet, började hosta och upp kommer äckliga gulgröna klumpar, blääää!

Men jag har faktiskt haft lite kul idag också, jag har shoppat! En golvlampa till vardagsrummet och två stringhyllor! Har drömt om stringhyllor i flera år, så nu slog jag till :D. Den ena ska upp i köket, ev att den ska få lite färg först, bilder kommer sen jag lovar. Den andra vet jag inte riktigt, kanske får den följa med ner till stugan. Har fyndat en kaffeburk också, i min favoritmodell, men den ska definitivt målas först, är sugen på högblankt svart... Undrar när jag ska orka/hinna med mina små projekt???

Nästa gång lovar jag att bjussa på ett inlägg med bild ;).

8 kommentarer:

Deleine sa...

Men du... Du har juh inte tid att vara sjuk, du har juh fullt upp med annat, typ föda barn och måla om hyllor *ler*

Anneli sa...

Jag vet! Det är ju det jag försöker tala om för min kropp och ork!

Marlene sa...

Ja nu vill vi verkligen se kort i nästa blogg inlägg på underverket :-)

Anonym sa...

Super dumper grattis till sonen.
//Kram Jane

Anonym sa...

Väntar med spänning på bäbisbilder :-) Har surfat runt som en galning på webbisarna för att få se en glimt, men dom är ju inte så snabba där...
Längtar efter bilder!

florin design sa...

När kommer bild på lillebror????

Å fy på dig som köpte stringhyllor!!!! Jag vill ju ha en i köket och hittar ju aldrig nån....

Kristina sa...

Hur gåååår det??? Jag vill se kort och läsa berättelser ju!

Anu sa...

Ett stort GRATTIS till lillebroren!
Många kramar från oss tre!