måndag 13 oktober 2008

Sjukstuga

Har vi här just nu.

Hela familjen är mer eller mindra snoriga, jag och Lucas är mest förkylda, G och I klarar sig hyfsat än så länge. I var inte ens snorigast på dagis.

Jag har haft så jäkla roligt i helgen, på lördagen var jag medbjuden på en bröllopsfest. Brudparet hade redan gift sig, vigseln skedde i augusti på Cook öarna och en fest har varit i Paris för brudens släkt och vänner och nu var det brudgummens släkt och vänner som fick festa.

Det var min underbara kompis Janet som bjöd med mig eftersom hon är en singelpingla för tillfället och jag känner brudgummen lite också. Vi hade turen att få det trevligast sällskapet man kan tänka sig. Ett supergulligt par som också är f.d LTU:are :D.

Är egentligen alldelse för trött för att blogga så jag bryter nu och återkommer en annan dag.

Inga kommentarer: