onsdag 22 juli 2009

Slutkörd

Vi är hemma igen, men jag orkar inte blogga, är helt slutkörd.
Semestern var bra men hektisk, som vanligt.
Har kännt att det är på väg utför ett tag nu,
var upp så sjukan igår och fick träffa en läkare.
Så nu har vi höjt dosen ytterligare, känns lite sådär
när jag eg åt maxdos sen innan. Men det är ju
bättre än antidepressiva. Fast vem vet, jag kanske
behöver dom också tillslut.

Man känner sig ju som ett hopplöst fall.

Återkommer en annan dag när jag har lite mer energi.
Då ska jag kika in till mina vänner och se hur de har det.

4 kommentarer:

Sindarin sa...

Ta det lugnt nu... andas och njut

Cattis sa...

Du är inget hopplöst fall, nu behöverdu bara tid att landa och återhämta dig. Det är inte alltid semester att ha semester.

kram Kram

jag har saknat dig

Anu sa...

Välkommen tillbaka! :)
Kram kram!

Cattis sa...

Hej vännen, Den dagen kommer när vi kan sitta i en soffa med en kanna te och bara prata. Sen när det blir, vet jag inte, men det klart att den kommer.

Ta det lugnt och ta en dag i taget så kommer allt att ordna sig för dig. Blogga när du orkar, försök att inte känna någon stress med det.

Många kramar