måndag 14 januari 2008

Alster

Jag borde verkligen ta mig i kragen och fota lite saker som jag har gjort. Vet inte riktigt varför jag inte vill/vågar. Mest handlar det väl om vågar, tycker att mina saker blir ok, men vet inte om jag vill att någon annan ska kunna se och bedömma, så bra är jag inte!

Hur som helst, sakerna jag funderar på att visa: den vågiga virkade filten, Julkläderna jag gjorde till sonen och nya blöjpåsen.

Saker som jag funderar på att göra: mera byxor, även åt bebisen, en mat/kladd jacka till sonen (han grisar alltid ner ärmarna när han äter och de som finns att köpa är ju jätteknäppa i modellen), dreggellappar/haklappar, en utvikbar skötbädd.

Blir så grymt imponerad och inspirerad när jag surfar runt i andra bloggar hos händig människor, vill också göra massa saker, men jag har inte riktigt inspirationen och energin just nu.

Inga kommentarer: