fredag 25 januari 2008

Uppdatering + lite ikeatyger

Uppdaterar med med hur gårdagen slutade, vi åkte faktiskt upp till sunderbyn en sväng igår i snöstormen, allt är bara bra med bebisen och förlossningen är inte på G på något sätt, skönt! Fick prova akupunktur och det hjälpte i ca 10 minuter, sen kom smärtan tillbaka, dessutom gjordet det tokont att få! Misstänker att smärtan i magen bara försvann eftersom det gjorde så ont någon annanstans. Fick tejpade senapskorn på öronen efteråt för extra stimmulans, ena örat är jätteömt, men det får sitta så länge. Hade tänkt boka en återbesökstid, men tänker inte åka fram och tillbaka till sunderbyn om det inte hjälper mer än 10 minuter. Har bara vilat i dag och det verkar gå ganska bra, men är jag uppe en stund så börjar det göra ont. Förlylningen har slagit till med full kraft också men det är bara att härda ut.

Ifag tog jag tag i saken och ringde till läkaren, har varit så otroligt stressad på sistone över att sjukskrivningen går ut den sista januari och jag hade inte en återbesökstid förrän 7:e februari. Skulle ju ha blivit ett glapp på en vecka där jag dels skulle ha behövt påanmäla mig till arb.förmedlingen och desutom riskerat att FK skulle göra en ny sjukskrivning till ett nytt ärende. Nu slipper jag det! Behövde bara förklara läget för läkaren så sjukskrev hon mig februari ut, skönt!

Avslutar med lite bilder, som jag skrev så blev det ju en hel del från Ikea, bl a lite tyger, vet inte riktigt vad det ska bli av dom, men jag kunde inte låta bli, har kollat på det med flodhästarna lääänge och gillat! Det sista är till mitt hemliga projekt :D.

Barntyger och lakansväv
Till det hemliga projektet

Inga kommentarer: