torsdag 24 januari 2008

Edit:

Det gick visst inte så bra igår som jag trodde Sad. Jag lyckades faktiskt somna i går, i bra tid dessutom, men sov dåligt och vaknade till lite då och då av att jag hade ont i magen. Vid 04-tiden vaknade jag på riktigt av att det gjorde rejält ont i magen och jag hade sammandragningar också. G vaknade och undrade hur det stod till, lyckades stöna fram ett kvidande och att jag behövde panodil och brickanyl! Efter en liten stund bad jag G tappa upp ett varmt bad eftersom smärtan blev värre och värre. Det hjälpte en del, låg nog i en timme i alla fall. Har fortfarande ganska så ont, det kommer i vågor men magen är inte stenhård och jag har inga blödningar eller nåt sånt. Så det är ingen idé att kontakta sunderby, jag får helt enkelt försöka stå ut! Men släpper det inte på några timmar så ringer jag nog min bm och frågar om råd.

Dessutom så håller jag på att bli fökyld och mår illa, slå på den som redan ligger, gör det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter inge kul :-( Men roligt att ni hade en lyckad ikea dag :-)

Anonym sa...

Hmmm det var det västa. Vi som trodde att allt gick bra igår... Men du ringa BM borde du ju kunna göra i alla fall. Fast det är inget höjdarväder för bilkörning. J sitter fast på vattenfalls parkering och jag är mkt tveksam till att han kommer att ta sig in till vår gård över huvud taget...

Anneli sa...

Vi var faktiskt upp en sväng till sunderbyn, gick bra att köra trots vädret. Allt är bra med bebisen och tappen, men jag har fortfarande ont. Så nu är det superlugnt tempo som gäller!