onsdag 23 januari 2008

Nu är vi fattiga!

Tack Marlene och Alva för en toppendag, nu är jag trött och nöjd!

Spenderade väl ungefär dubbelt så mycket som jag hade tänkt mig. Tur att jag hade fört över i överkant för annars hade jag fått lägga tillbaka grejjer Confused. Tyckte inte att jag plockade på mig så mycket men jag antar att en överfull kundvagn borde ha hintat lite om vart det var påväg. Nu var det ju inte bara mina saker i vagnen men ändå... Som tur var har jag en förstående make som tyckte jag hade handlat bra grejjer Very Happy.

Kan avslöja att jag köpte tyg som jag ska ha till ett lite hemligt projekt som kan bli bra eller anus, jag hopps såklart på bra. Kanske jag börjar i morgon och jag lovar att visa bild om jag får till det.

Skönt också att magen och ryggen pallade med. Visst har jag ont i ryggen nu och magen bråkar lite, men jag kunde ju och det är skönt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe kundvagnsbilden är bra! Kanske måste ladda ner den till datorn... Toamöblen och gungälgen är monterad. Textilierna på tvättning men resten återstår. Madrassen tänkte vi överraska Alva med på lördag! Det var superul idag och tack för middagen, det var mkt gott och lyxigt att slippa ställa sig och laga mat själv här hemma ikväll...