tisdag 22 januari 2008

Imorgon bär det av!

Till IKEA med kompisen M och hennes dotter. Ska göra en lista ikväll på saker som vi behöver och sånt jag vill ha. Vi satsar på att vara där till 10 så vi ska hinna med lite shopping innan lunch. Ska bli jättekul!

Här hemma är det fortfarande sjukstuga, båda min grabbar är sjuka men den lilla är det nog sämst med. Han är verkligen hänglig, 39-40 graders feber, hostig, snoret rinner och lite gnällig.
Det blir ingen dagis på hela veckan, hopps bara att vi är friska till helgen, vi ska ju ha besök. Är han inte lite bättre imorgon eller rent av sämre så får jag förvarna att vi kanske måste ställa in.

Kunde inte sova inatt heller så det blev en shampoo-necessär i vaxdukstyg med foder. Jag gillar inte ha shampoo och sånt med övriga grejjer. Orkar inte fota just nu, bild kommer sen. Det var mycket krångligare än jag tänkt mig och jag gjorde en hel del tankevurpor så det var bara att sprätta och tänka om. Men slutresultatet blev jag nöjd med, kul att göra nåt till sig själv också.

1 kommentar:

kulli sa...

Åh vad kul me ikea.. vill ha pengar så jag kan shoppa lös ordentligt där :-)

På tors blir det en snabbids till stan med annika innan jag drar, naglarna ska fixas ;-)
Kaffe vid 10??

Och har du lite å göra så vill jag oxå ha en necessär :-)