torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag

Är det idag och jag har tråkigt! Verkligen typiskt att när jag äntligen får sova så blir jag ännu segare. Förljande har jag lyckats med idag:
Har ringt G två gånger redan, kom inte ihåg att säga "glad alla hjärtans dag" förrän andra gången
Har lyckats värma lunch
Har suttit framför tv:n sen jag steg upp
Har ringt en vän och trackat henne i 50 min!
Har skickat två sms

Tror att jag känner mig extra seg just nu för att magen är så stor och tung, den trycker verkligen på lungorna, min domnade fläck gör riktigt pinont ibland och mycket sammandragningar som vanligt. Hade fram en liten munkjacka i stl 62 häromdagen och G konstaterade att den var galet liten, han undrade om I verkligen haft den? Japp svarade jag, och inte ens den första tiden för då var den för stor! Han kunde inte riktigt fatta att vi snart har en pyttebebis som kommer att rymmas i hans händer hos oss. Så för att påminna honom och mig själv så visar jag en undebar bild av I när han nog var som minst.

Några dagar gammal i pappas händer

Nä, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och böraj fila på en dagisväska till I, vi har ju inskolning på nya stället på måndag.

1 kommentar:

Deleine sa...

Men du... Är det inte dax snart?