söndag 18 maj 2008

Antar utmaning

Jag antar utmaningen som min vän J har i sin blogg..

För 5 år sedan: Levde jag loppan, festade mycket med brudarna, hade superkul och fick härliga minnen för livet! Blev singel, fyllde 25 år hade en tidig 30-års kris och trodde jag började få hängbröst (nu efter två barn vet jag hur hängbröst ser ut, tro mig, det hade jag INTE då!!) Wink

För 3 år sedan: Hade jag träffat G, gjorde exjobbet, fick missfall, förlovade mig och blev gravid med finaste Isaac hjärta

För 1 år sedan: Blev vi med stuga, jobbade häcken av oss hela sommaren och blev gravid med underbaraste Lucas hjärta
För 3 månader sedan: Var jag väldigt gravid med Lucas Babysits

Igår: Var jag, Isaac och Lucas med E och F.

Idag: Var G äntligen hemma igen med vår nya bil så vi har städat den gamla (som eg är nyare)

Imorgon: Ska vi hämta våra foton och förhoppningsvis få sålt den gammelnya bilen

Om 1 år: Hoppas jag att jag har kommit i form, fått ro och att min älskade G har fått ett nytt spännande jobb Cool

Jag utmanar också alla som vill! Hallå

Inga kommentarer: