lördag 3 maj 2008

Arcusloppisen

Två gånger per år är det Arcusloppisen med massor av utställare, tjockt med folk och galet mycket prylar. Vi gjorde en familymoment av det hela och åkte allihopa, det gick jättebra och riktiga fynd gjorde vi också vågen. På väg dit mötte vi en annan loppisglad familj, tur för oss för Isaac fick både pannkaka och en lekkompis.

Väntar förväntansfullt i kön

Isaac och Anton väntar på pannkakan

Isaac är en härmapa

Ett av mina fynd (fyra koppar för 50:-)

Ett annat av mina fynd, kanske det bästa (stoor spargris för 5:-)

Det blev lite annat också, kläder till barnen, en retro-cykelsadel för 20:- och en klättersele till G för 100:-. Är mycket nöjd med dagen!

3 kommentarer:

florin design sa...

Åh, en svart spargris... Den är ju kanske tom finare än våran röda...Nä, de är lika fina :-D

Muggarna var ju kalas, r dte märkes muggar????

Själv roade jag mig på silvermides-kursen men jag kan ju säga att jag våndades över alla fynd jag gick miste om...

Anneli sa...

Hörde du att O försökte få köpa min gris? Jag totalnekade såklart :D.

Nix inga märkes, men det gjorde ju inget få då blev de ju billiga.

Ja, när ska man få se lite resultat, jag är ju supernyfiken!

Det var nog faktiskt inte så mycket fynd du gick miste om, tyckte det var ovanligt lite bra grejer faktiskt.

Anonym sa...

Nu har vi ny blogg! Kika gärna in!
www.familjenkulik.blogspot.com
Kramar från oss till er!