onsdag 3 september 2008

Tillbaka till verkligheten

Ja nu är semestern slut för den här gången och sommaren verkar också vara över. Så nu har vi regn och rusk och grått och trist framför oss innan snön behagar komma.

Tack och lov har vi fått lite bättre dagistider, nu ska han vara där varje måndag och tisdag 8-14 och alla onsdagar 8-11. Är så glad att han kommer att få vara där tre dagar i veckan även om det blir lite stressigt på onsdagar. Men fördelen med att han börjar 8 är ju att G kan lämna honom.

Jag har en ny look också, vet inte om jag skrivit att jag klippt mig, hur som helst nu har jag nya glasögon också, så jag ser faktiskt ganska annorlunda ut. Bild? Näe, det är jag för blyg för ;).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men - om vi inte får se bild - hur ska jag då kunna känna igen dig om jag råkar springa på dig nån dag? Inte för att jag har vägarna förbi er stad än på ett tag... men ändå! ;)
Kram på dig!

kulli sa...

Du var skitläcker i brillorna :)

Anneli sa...

Anu: om du lovar att springa på mig så lovar jag att visa bild HAHA!

Jennie: Tackar, jag måste ju hålla jämna steg med en pingla som du!