söndag 19 oktober 2008

Nytt utseende igen

Kom på att jag inte vill vara svart, jag vill vara vit! Så nu tester jag det här utseendet ett tag framöver.

Jag gillar verkligen inte den här årstiden! Barnen är konstant förkylda, vädret är hemskt, det är kallt och trist och jag blir nästan alltid deppig. Nu har jag ju tack och lov lite hjälp i form av små vita piller men ändå, jag riktigt känner i kroppen hur depresionen försöker få fästa i mig och ta över min tillvaro.

Det är nog mycket därför jag ändrade färg på bloggen igen, jag behöver ljus i mitt liv, speciellt just nu!

5 kommentarer:

kulli sa...

Skickar också massa kramar och styrka!

Anu sa...

hej vännen! här är en till som inte gillar höst-depp-vädret! vi vill ha sol och snö! :)
många varma kramar!

Gustav sa...

Snyggt gumman! :*

Anneli sa...

Tack alla!

kulli sa...

Glass är bra, kör lightvarianten och av socker blir jag ju uppåt ;) Fett har motsatt effekt..