onsdag 22 oktober 2008

Jag blir TOKIG!!!

Isaac håller på att driva oss till vansinne! Hela han är som ett enda litet stort TROTS! Vad sjutton gör man när dom håller på så här och snälla säg att det bara är en fas som han går igen om just nu. Om han ska hålla på så här i fortsättningen så går vi under.

Det är ju tur att han där emellan faktiskt kan vara världens gulligaste men han gör det väldigt svårt för oss att komma ihåg för det mesta numera. Lägger in en fin bild på honom så vi ska komma ihåg att han egentligen är världens underbaraste Isaac.


1 kommentar:

florin design sa...

Jag vet mer än väl vad du menar.... A kan driva mig till vansinne oh utan O skulle jag inte överlevt att vara mamma. Å då överdriver jag inte... Det är helt galet jobbigt och blir nog bättre men när man är mitt uppe i allt så ser man ju inget annat tyvärr.

Sen vill jag oxå skicka massa kramar, har inte sett vad du skrivit förens idag. Visste ju iofs om allt redan men jag tror att det är jätte bra att du börjar ventilera mer öppet. DU har inte gjort nått fel alls gumman!!!!

Hoppas vi ses på Arcus!!!

KRAM