söndag 26 oktober 2008

Nya byxor

Isaac älskar tights och byxor med fickor just nu. Såklart att grabben ska få byxor med fickor och eftersom han verkligen behövde nya jeans, han har ju vuxit ur alla sina andra, så tog mamman helt sonika och sydde honom ett par jeans i muddbyxemodell med fickor. Det enda lilla negativa är att jag hade kunnat sätta fickorna lite högre, men han är nöjd och glad ändå och det är ju det viktigaste. Han fick faktiskt ha på sig dom i fredags till dagisfotograferingen och mamman fick beröm för dom fina byxorna av dagisfröken, sånt är kul!


3 kommentarer:

Kristina sa...

Snyggt! var det svårt att få dit fickorna?

Anneli sa...

Tack! Nä faktiskt inte, lättare än jag hade trott, fast såklart klantade jag mig lite när jag höll på.

Kristina sa...

Ja, jag vet, men jag är inte så säker på att arbets betalar, dommverkar ha blivit skitsnåla med att hjälpa folk att utbilda sig... :s