måndag 10 november 2008

Dubbla doktorsbesök och vattenlekar

Idag var både jag och storebror till doktorn, Isaac har mest troligt ett elakt virus men han kan ändå gå på dagis imorgon om han inte är sämre. Jag har kaross-problem (ja, han sa så!), jag har galet ont över revbenen och utanpå magen. Mest troligt har jag haft en virusinfektion som inte vill släppa och har satt sig utvändigt. Så jag har fått medicin, ska äta den i två veckor och hoppas att alla mina knasiga problem släpper. Skönt ändå att vi är friskare än vi trodde.

Igår hade vi allmän rengöring av hela familjen och storkok. Grabbarna badade och det behövdes verkligen, dom älskar verkligen att bada båda två och det är så skönt att ha ett badkar att stoppa ner dom i. Desutom är det ju ganska gott att se hur bra dom leker tillsammas. Sen gjorde jag vi hemmagjord pizza och medans jag och G stökade i köket fick Isaac stå vid vasken och leka, kul hade han, kolla bilden!

1 kommentar:

Tecko sa...

Tack, det ska jag ge mig ann här i dagarna. har sytt barnens kläder till dagis fotograferingen i morgon, men nu är det sängen nästa!