fredag 20 februari 2009

Utmaning

Brukar nästan aldrig anta utmaningar, men eftersom bloggen kan behöva livas upp med lite bilder så antog jag fina Cattis utmaning:

Gå in i din mapp mina bilder
Välj därefter sjätte bilden i sjätte mappen
Skriv om den
Invitera sex nya bloggare attvara med på utmaningen.
Länka till dem och låt dem veta att de blivit utmanade.

Jag skippar de två sista stegen, men här kommer min bild i alla fall.

Inför vinterbalen 2004
Blev fotad av en kompis på hans balkong, i mina nya egensydda kläder och min nya frisyr. Lite lustigt att just den 6:e bilden var den bakifrån, är ju inte så förtjust i att visa upp mig på bild. Tatuering man ser är en anch-egyptiska tecknet för nyckeln till livet, tyckte jag behövde det vid 19-års ålder. Den blev ganska defekt men det speglar ju bara mitt liv så mycket bättre.


Over and out

5 kommentarer:

Sindarin sa...

Tack för insiktsfulla kommentarer =) Ibland behöver man lite input från andra

florin design sa...

Åh, DEN frisyren vill jag se dig i nu!!!!

kulli sa...

japp jag såg ut så under mössan, finns en anledg till mössan ;)
Håller fortfarande på med färg.. Får se om ett par dagar vad det blir, kanske svart ;)

Fin bild på dig!

Anonym sa...

I dag hittade jag 3 meter brun manchester för 50:- så om det är ok med dig så byter jag gärna windstoppern mot nått annat... Eller mot en liiiten slant förstås om du hellre vill det...

/Lina

Cattis sa...

God morgon Annelie, Jag tänker mycket på dig, fast jag inte känner dig, men din blogg berör så mycket och jag vill att du ska få må bättre. Jag är mycket glad över att mina ord hjälper dig en dag i taget.

Kram...