tisdag 31 mars 2009

Trött, så trött, så trött

Är helt slut, det känns nästan som att kroppen stänger ner. Det är jobbigt bara att formulera tankar och svar. Jag går verkligen på lånad energi, känner att jag måste hålla ihop ett litet tag till bara, vi skolar ju in lillen på dagis och det är en maassa måsten i veckan, måsten som inte kan struntas i. Tror jag ska stäna av telefonen i veckan i alla fall, orkar inte prata med någon och inte svara på sms just nu. Återkommer när jag har lite mer energi.

7 kommentarer:

Sindarin sa...

Du gör helt rätt som stänger ute sådant som inte måste tas itu med när det kör ihop sig på andra fronter. Skickar över lite positiv energi så kan du snurra p en liten stund till =)

............ Klart!

Kom den fram som den skulle=

Anonym sa...

Fy vad jobbigt... Du gör rätt som stänger allt annat ute. Jag hade tänkte fråga om ni ville komma till oss i helgen men det orkar du säkert inte och vi kan ta det en annan gång. MEN om ni kommer på att ni vill/orkar så kom gärna ut nått. Vi behöver inte planera en massa i förväg, det får bli som det blir i så fall.

Största kramen Lina

Sindarin sa...

Sv: va gött att det funkar ;-)

Ja i helgen ska vi göra det sista inför nästa vecka och sen tror jag att jag måste jobba lite med (och en del i påsken) det har kört ihop sig totalt med ett par projekt för mig som måste fram =/

Sindarin sa...

Sv: Jag ska göra mitt allra bästa att vara ledig så mycker som möjligt =)

Gällande djurrättsaktivisterna undrar jag hur fasen dom tänker rent ut sagt faktiskt

Cattis sa...

Mycket smart att stänga ner. Jag tänker oxå ibland vad andra tänker om mig som inte städar mer och fixar nu i renoveringstider. Ibland när arbetarna kommer ner och ska äta ligger jag och sover på soffan...gott, jag måste vila, det vet jag. Vila du med. Cattis

Anonym sa...

Vi kommer gärna till er i veckan nån dag, eller i helgen kanske?
/Lina

Tesstamente sa...

Hoppas du känner dig piggare snart!!