söndag 7 juni 2009

Hämndlysten

När jag städar, bakar, lagar mat eller gör något annat då tankarna får fritt spelutrymme så kommer jag på mig själv med att funder på olika hämndaktioner. Dock finns det en röd tråd med alla, de förutsätter att jag har sjukt snuskigt med pengar.

Är faktiskt inte alls lika långsint längre, men uppenbart gillar jag tanken på hämnd. Nu talar vi inte om små strunt-hämnder, nä, jag har allt bättre fantasi än så. Men tyvärr kan jag inte avslöja något här, mina planer håller jag för mig själv och slipar på i hemlighet.

Så kontentan är att om jag hade sjukt snuskigt med pengar så skulle jag alltså satsa på att hämnas, ja jäklar i min låda om jag skulle få stålars, MOHAHAHA.

3 kommentarer:

Cattis sa...

Jag brukar oxå gå omkring och föra en dialog med mig själv om vad jag skulle gjort och sagt till de personer som gör mig illa. Men sedan påminner jag mig om att de tankarna inte är friska och skjuter undan dem igen.

jag är på väg att bli frisk och då ska jag inte bete mig lika illa som de som gör mig illa, tänker jag då.

men jag kan lova dig att mina tankar om vad jag ska göra och säga till de andra inte är något jag heller kan dela med er..

kramar....

Sindarin sa...

Hmmm jag sitter och funderar åp huruvida det egentligen är en bra eller mindre bra egenskap att iscensätta gruvliga hämnder =P

Anonym sa...

Blev orolig igår kväll, hoppas det är bra med dig!!!!

Kram Lina