fredag 28 augusti 2009

Jag lever

Äntligen börjar det se lite ljusare ut!

Efter att ha kräkts i över en vecka och fått i mig ytterst lite näring så har energin inte varit på topp. Men nu kan jag äntligen få äta lite och behålla det :).

Är hoppfull ändå för den här nya medicinen i kombination med den andra på lägre dos, är inte alls lika arg och inte lika ledsen.

Nog om mig, jag ska passa på att skryta lite. Vår stora kille hade 3-års kontroll idag, han seglade igen på 10 minuter med flaggan i topp. Läkaren blev helt bestört när hon såg vad klockan var, 40 minuter är lite mer normalt. Gissa om vi är stolta föräldrar, jag sa till Isaac att han var superduktig, då svarade han "Jaa, det är jag". Härligt med ett sånt självförtroende :).

2 kommentarer:

Sindarin sa...

Hehe ungar... så sorglösa och oskyldiga =)

Sindarin sa...

och oförstörda skulla jag ju skriva med =)