onsdag 5 augusti 2009

Less

Är less på det mesta just nu, är trött och seg.
Visst har jag bra stunder, fina stunder, stunder när jag skrattar.
MEN jag är less!

Less på att ena stunden var som en duracellkanin
för att i nästa inte orka något och somna sittandes.
Less på att inte orka leka med barnen.
Less på att inte kunna samla tankarna.
Less på ha ont i kroppen.
Less på att komma ihåg att ta medicin.
Less på att blir dåligt bemött i affärer.
Less på ha ångest över att åka buss.
Less på att jag inte är fit och vältränad längre.
Less på vardagliga saker som att mina linser inte kommit än.
Less på att jag stör maken hela tiden för att inte vara så less hela tiden.
Less på att jag bara tjatar om hur less jag är.

2 kommentarer:

Sindarin sa...

Hmmm du behöver en ordentlig injektion av glädje tror jag... vad kan vi hitta på som skulle glädja dig tro? =P

Anonym sa...

Att du är less på detta är ju ett gott tecken ändå =) För om detta skulle känns ok så vore ju något riktigt galet ;) haha, hoppas du förstår mig rätt!

Ses nått snart?

Kram Lina