tisdag 4 augusti 2009

Funderationer 2.0

Har precis surfat runt på lite olika bloggar och inser att jag kanske inte alltid är så öppen som jag tror här på bloggen. Vad håller mig tillbaka?

Svar: den duktiga irriterande lilla flickan.

Varför ska jag inte kunna skriva om hur arg, besviken och ledsen jag är på vissa människor?

Svar: för att jag inte vill verka bitter. vill vara stark och duktig.

Fy, fan viket skit! Och nu svär jag också, oj, oj.

Nä men allvarligt, jag ska sluta låtsas att jag inte är arg och bitter, för det är jag.

Sen om det är mig det är fel på för att jag alltid blir sviken och besviken eller om det är andra eller om det bara är så att jag drar till mig fel människor, det för jag väl försöka reda ut en annan dag.

1 kommentar:

Cattis sa...

Jag är med jävligt förbannad rent ut sagt, men jag har lärt mig att leva med den ilskan gentemot mina föräldrar.

Men det hjälper inte mig att alltid gå omkring och vara arg, så det låter jag bli.

Du får vara så öppen du vill här på bloggen, det bestämmer du själv. Vill du spy mer galla ur dig. maila mig. var rädd om dig.

kram kram