söndag 20 september 2009

Kan såklart inte sova

När man är som mest trött och bara vill sova vill inte hjärnan varva ner och låta kroppen vila. När jag väl somnar sover jag dåligt, drömmer mycket och vaknar till. Det är något bättre om jag kan sova på dagen, men nätterna är inte roliga just nu.

Har börjat bli rädd för mörkret igen, är rädd för att "känna" händerna på min kropp. Får mycket tvångstankar för att försöka döva rädslan, gärna något som gör ont fysiskt för att slippa känna smärtan i själen. Sjukt jag vet, men å andra sidan är jag ju inte frisk heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade vän, jag vet inte vad jag ska säga... Jag vill bara att du ska veta att vi tänker på dig och din familj! Finns det något vi kan göra så säg till!!!

Finns det ingen hjälp du kan få mot ångesten? Att göra smärtsamma saker mot sig själv är INTE bra men det vet du ju redan...

Kram Lina

Cattis sa...

Kram kram till dig.En dag i taget så ska du se att det blir bättre.

Tänker mycket på dig.