onsdag 23 september 2009

Vill men orkar inte

Skulle verkligen behöva skriva av mig, få ur mig sånt som ligger och skaver. Men jag orkar bara inte, och jag vet ändå inte riktigt vart jag ska börja.

Igår fick jag i alla fall ur mig lite, satt i soffan och bara kände hur ångesten kom vällande. Som tur var bad jag G komma och sen brast det, jag grät som om hjärtat höll på brista. Det jobbigaste var att barnen fick se det hela. De var så gulliga, försökte trösta, Lucas strök mig över håret, Isaac kröp upp brevid mig och höll om mig. G berättade det här för mig senare, när det var över. Det gör mig så ledsen att mina fina, fina, pojkar har en sjuk mamma.

6 kommentarer:

Sindarin sa...

Men hon jobbar ju på att bli bättre

Anonym sa...

I morgon ska jag vara hemma hela dagen så om du orkar så ring, skriv eller kom hit om du vill! Vill du att jag kommer till dig så skriv ett sms så kommer jag så fort jag kan!

Bra att du fick ur dig lite i alla fall, att barnen fick se ska du inte lägga så mycket vikt i! Försök att skriva eller prata ännu mera, skriv dagbok om du inte vill skriva här om allt.

Kram på dig vännen!

florin design sa...

var jag som skrev/lina

Anonym sa...

Känns bra att du ringde idag, ville bara säga det! Tänker på dig! Kram Lina

Cattis sa...

Bekymra dig inte om pojkarna, de klarar sig. Skickar styrka, hopp och kramar.

kramkram Catharina

Cattis sa...

Älskade vän, du har en award att hämta hos mig.

kram kram