tisdag 29 september 2009

Kanske

det börjar bli lite bättre. Gråter fortfarande en del, får lite ångestattacker och jag är vansinnigt trött men förutom det så.

Drömmer väldigt mycket mardrömmar, ofta figurerar mina föräldrar i dessa drömmar och jag vaknar alldeles svettig med bultande hjärta och ont i huvudet. Faktiskt inte alls roligt, och säkert en väldigt bidragande del till tröttheten.

Jag skulle egentligen skriva något helt annat, men det försvann, så är det mycket nu, jag tänker en sak men sen när jag ska ta tag i det så är det borta. Ja, ja, nu blev det som det blev.

2 kommentarer:

Cattis sa...

Drömmarna är nog en del av bearbetningen. När jag slutade med sockret och jag drömde att jag åt choklad så någon att det var tillfrisknande.

Så fast drömmarna är jobbig, se de som ett tecken mot bättre dagar.

kramkram

florin design sa...

Nu har jag tänkte skriva här sedan du skrev hos mig men jag är rutten på att formulera mig...

Jag kikar i din blogg nästan varje dag, i bland flera gånger per dag bara för att se om du skrivit nått. Blir glad över att du uppskattar att jag skriver nån rad, tack för att du berättade det!

Veckan som gick rusade iväg. Vill så gärna hinna träfaf dig men kanske hinner/orkar vi till veckan istället?

Vi kanske kommer bli tvugna att bila ner över julen och isåfall tänkte vi fråga om ni har plats/tid för oss över en natt i stugan? I så fall hade vi ju kunna ta med oss middag så att vi bara kan umgås den korta tiden vi är där =)

Kram vännen!