tisdag 6 oktober 2009

Lyckopiller

Skulle vilja ha lyckopiller, gärna mycket också, eller egentligen bara tillräckligt för att få slippa vara ledsen mest hela tiden. Skulle bara behöva en paus från att vara ledsen.

Utåt sett kan jag vara nästan normal, jag kan åka på stan, träffa någon och inget märks på mig, sen när jag kommer hem är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Sover dåligt, drömmer mycket knäppa drömmar och vaknar ledsen.

Skulle vilja få skriva ett glatt och roligt inlägg, den här bloggen är ju så ledsam att en störtskur av regn är muntrare :(.

3 kommentarer:

Sindarin sa...

Se på det från den goda sidan... numera uppskattar du en störtskur regn bättre =P

florin design sa...

Jag är i alla fall glad att du skriver, oavsett vad du skriver!

Vet precis hur jobbigt det är att göra saker när man vet att mn får betala för det så fort man kommer hem igen. Inte alls kul.

Vad gör dig glad? På riktigt alltså. Jag förstår att du vill svara att inget gör dig glad just nu men försök att komma på nått osm gör dig i alla fall på lite bättre humör.

KRAM

florin design sa...

Haha, du ÄR ju rolig ju!

Inser att jag ftt ditt sms men minns inte vad som stod i det, måste ha varit trött när jag läste det. Ska läsa det igen!

Tack för att vi får komma till stugan!

Vill inte riktigt tänka på att ni kommer flytta men när jag tänker på att ni har stugan så känns det lite bättre. Att ni har stugan kommer ju underlätta för oss att kunna träffas, minst en gång på sommren och en gång på vintern tycker jag! Blä, nu blev jag sorgsen ju...

Kram vännen