onsdag 28 oktober 2009

Bloggar från Övik

Vi är nere i Övik på lite ledighet, just nu bloggar jag från svärmors MacBook. Tycker det är så häftigt att hon skaffade sig en egen dator på äldre dar och att det så blev en Mac.

Det är alltid skönt att vara här nere, imorgon kommer vi dessutom att vara i stugan. G är nere och trixar med det nya jobbet så jag och barnen är hos svärisarna och får hjälp, mycket uppskattat av hela familjen.

Det enda smolket i bägare är min jäkla ångest, den ligger på lur hela tiden och vill inte försvinna. Hoppas faktiskt att jag ska få ångestdämpande sen så jag kan lura bort den i bland i alla fall.

Nä nu ska jag gå och titta på Isaacs regnbåge, min stora kille har ju lärt sig att fylla hela pappret med färg :).

2 kommentarer:

Cattis sa...

Min svärmor är 70 och har precis skaffat dator, msn och facebook. Det är så häftigt.

Hoppas du blir av med ångesten för den är ett helvete när den väl kommer.

Tänker på dig.

kramar från lilla mig som är i stora London nu.

florin design sa...

Hoppas det går bra för er! När kommer ni hem till Luleå? Vi måste ju passa på att umgås flitigre innan ni flyttar. Fan vad jag kommer sakna dig! Fast det var inte helt sant för jag kommer sakna er alla så otroligt mycket!!!!

Kram