tisdag 15 april 2008

Mera mediciner

Måste jag äta, har blivit ordinerad en ny penicillinkur, så nu ska jag äta den i en vecka. Det visade sig att jag fortfarande har en urinvägsinfektion som inte ger med sig, trots dom dubbla kurerna jag fick förra svängen. På ett sätt känns det skönt för nu har jag fått svart på vitt att jag inte bara inbillar mig att det är nåt fel. Men samtidigt känns det jättejobbigt att måsta äta mer tabletter, både för att jag är så dålig i magen och för att det jag helt enkelt inte vill behöva mer mediciner.

Kanske inte så konstigt att jag känner mig sliten, det ska ju egentligen vara nog tufft att "bara" får barn. Men nu är jag less, vill få vara pigg och orka med mina grabbar. Läggar in en bild för att påminna mig själv om att det är värt all smärta när man har så fina barn som vi.

Mammas älsklingar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, vilket elende. Tänk att du aldrig blir fri från detta, fast jag tror det är viktigt att ta tag i problemen. Hoppas denna kur hjälper.

Du har verkligen en underbar familj, roligt att se bilder på dina charmtroll :-)

Kristina sa...

men det är luuugnt! Jag förstår att du har nog med ditt, vi hinner ses när du orkar, det är bara att hojta till så kan jag säkert klämma in dig. :)

Marlene sa...

Men ska det aldrig ta slut :-( Hoppas att det räcker nu och att ni får njuta av bebisen :-)