torsdag 10 april 2008

Underbara fantastiska vänner!

Det har jag!

Jag kanske inte säger det eller ens lyckas visa det, men jag uppskattar verkligen mina vänner, för att ni finns för att ni bryr er och för att ni är ni! hjärta

Jag mår faktiskt lite bättre nu, eller det känns som att det sakta men säkert kanske börjar gå åt rätt håll. Det är fortfarande svajjigt, men nu svajjar det i alla fall på en lite högre nivå än tidigare. Dessutom så har det ju faktiskt flyttat in en liten ängel hos oss, en stundtals högljud, bråkig, krävande men alldeles underbar ängel som förhoppnings vis kan hjälpa till att läka såren i mitt hjärta.

Igår när jag låg på soffan och tittade ner var det detta som mötte min blick hjärta

2 kommentarer:

kulli sa...

Du är ju också underbar,.. Glöm inte det!

Anonym sa...

Han är ju bara för söt lillgubben :-) Skönt att höra att du känner dig lite bättre till mods. Inge kul när du mår dåligt. Tänker på dig och er!