torsdag 5 juni 2008

Sjalträff och Dagisfest!

Nu har jag äntligen tömt vanliga kameran också och insåg att vi tog massor av fina bilder från dagsifesten förrförra veckan. Så jag måste ju bara blogga om det :) Det var en riktigt härlig dag, den första riktigt varma dagen (ja, det var då jag började bränna mig...) så jag och Lucas tog oss på sjalträff på förmiddagen.

Lucas fick ligga i skuggan

Dom stora barnen hade ett eget bord

Såhär mysigt hade vi det

Sen mötte vi upp med pappan och promenderade bort till dagis för att vara med på vår allra första dagisfest. Spända och lite stolta kom vi dit bara för att inse att det var så mycket barn och vuxna överallt att man knappt hann hälsa på de man faktiskt kände igen. Det som stod på schemat var bla allsång, fika och fiskdam. Vi hade väldigt trevlig och det var kul att samla vuxenpoäng. Nu ordar jag inte mer om det utan visar i bilder istället:

Isaac visade hur bra han är på att åka rutchkana

Vår tuffing! (Notera dom snygga byxorna ;))

Fröken Anneli hämtade Isaac till sångsamlingen

Isaac ville inte riktigt vara med

När han fick sitta för sig själv gick det bra
Då blev han såhär nöjd

Tittut!
Lucas vaknde mitt i sången och fick åka sjal (observera storebror som är ute på vift)
I fikakön
Påväg hem var I trött och ville inte sitta i cykelsadeln, så han fick låna lillberors vagn, han är bara liiiite för stor för liggkorgen :)

Hejdå!

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig dagisfest medf många intryck - klart man blir alldeles slut - tur att han fortfarande ryms!

Kram Maud