tisdag 17 juni 2008

Sommarlov!

Det har vi nu! Fast i vår ålder kanske det kallas semster och föräldraledigt ;).

Vi njuter för fullt nere i vår lilla fina stuga, även fast vädret inte är det bästa. Vi har redan hunnit med lite småfix, som ny torkvinda, måla och sätta upp hyllor, mm. Fast det återstår ju en hel del också, som alla lister... men det kommer nog det också. Det är ett så skönt tempo i stugan, man får ro i själen och det är verkligen jätteskönt att inte ha någon tv! Vi kunde få haft lite bättre täckning på mobilerna, men nu kan man i alla fall skicka sms.

Destuom har vi ju haft kalas, min älskling har fyllt gubbe :D. Så i lördags hade vi fullt hus med hela släkten och allt vad det innebär, det var skönt när det var över om vi säger så. Några vänner dök också upp men alla som var bjudan kunde inte komma, hoppas vi får se dom en annan gång.

Vår fina stuga

Nä nu ska jag surfa vidare, måste ju passa på när man har lånat sig till lite internet-tid :). Det blir nog inte så många inlägg i sommar, men undrar man om vi lever så kan man alltid komma förbi :D.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad skönt ni verkar ha det, längtar dock tills du kommer hem. Gratta gubben får du göra också så här i efterskott..
/Jennie

Anneli sa...

Men jag kommer ju snart i alla fall en liten stund :). Det ska jag, han hälsar och tackar!

Anonym sa...

Det låter som att ni har det ljuvligt! Gissa om jag är avis!

Ngt roligt som hände igår - jag var på Arbetsförmedlingen och snackade lite och fick äntligen en alldeles egen handläggare. Det visade sig att han är pappa till Viktoria Eriksson. Visst är väl hon och du kompisar? För jag vet så väl vem hon är, men jag känner henne inte personligen, men jag vet ju att nån i min bekantskapskrets känner henne :)
Hur länge ska ni husera i stugan nu då? Hälsa grabbarna och grattis i efterskott till G!
Kram från oss!