söndag 3 augusti 2008

Back in town

Japp, så var vi tillbaka i luleå igen. Anlände igår kväll mitt i festandet av Luleåkalaset och inser att det dels har flyttat in flera nya i vårt hus, medelåldern har sjunkit drastiskt (de är med andra ord inte så gamla) och dessutom var det 3 eller fyra fester. Tur vi har varit studenter så vi minns hur det kan vara ;).

Vi har haft det väldigt bra i stugan, inte fixat så väldans mycket, faktiskt inte ens hälften av det vi hade tänkt oss. Jag har gjort lite loppisfynd som vanligt också har vi blivit med husvagn! Men de kommer nog aldrig att rulla på några vägar mer, tanken är att den ska göras om till lekstuga/gäststuga.

Bilder får jag lägga upp en annan dag när jag har kunnat sorterar lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna hem! :)

Anneli sa...

Tack! :)

Anonym sa...

Men jag väntar och väntar på att få se bilder! Kom igen nu tjejen! :)