fredag 15 augusti 2008

Bilder...

Kommer en annan gång :). Det har varit galet mycket dom här två veckorna vi har varit uppe, förra veckan hade vi något inplannerat varje dag! Den här veckan har inte varit mycket bättre, men det är ju så kul att träffa vänner och umgås.

Egentligen skulle vi ha varit påväg ner till stugan nu, men Pappan har viktig forskninga att göra så vi stannar över helgen så han får koncentrera sig på att rädda världen. Jag och barnen jobbar på våra sociala kunskaper och söker umgänge så mycket det bara går.

Skickar en hjälsning till våra vänner som snart flyttar som gjort en väldigt bra affär, stort GRATTIS från fam. iPod!

Annars så knallar det på, vi försöker hitta en rytm i vardagen. Får se hur det ska gå sen med de nya dagistiderna. Eftersom jag är föräldraledig får I bara vara 15h/v på dagis och nu när dom bara får hälften så mycket pengar för 15-timmars så måste två barn dela på en plats. Vi kommer att få mån, tis och varannan ons 8-14. Det får vi väl leva med men en tråkig sak är att I delar plats med den lilla flicka vars mamma jag kommer så bra överrens med.

Vi åker ner till stugan söndag el måndag och ska vara nere två veckor, sista veckorna för den här sommaren, sen stänner vi för att förhoppninsvis kunna åka ner till jul igen. Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen när vi är tillbaka, men det får vi se då ;).

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa jaaaa, jag får väl klara mig ett tag till utan bilder då! ;)
Skönt att höra att ni har det bra. Mysko det där med dagisplats-delandet, tänk att det är så olika i olika kommuner här i vårt avlånga land!
Många kramar!