lördag 20 september 2008

Dag 5

Natten var riktigt hygglig, Lucas vaknade bara en gång och Isaac sparkades inte så mycket. Tyvärr så tyckte I att det var morgon 06.30 och när mamman inte ville vakan så väckte han lillebror så att båda kunde övertala mamma att stiga upp.

På morgonen kom fina fröken H hit igen så jag fick duscha, TACK! Desutom följde hon med oss och handlade så nu har vi så vi klarar oss tills pappan kommer hem. Måster ju berätta om ett telefonsamtal jag fick i morse också. Det var M som ringde för att kolla att jag var hemma, hon hade nämligen skickat maken att komma förbi oss med mat. Hon ville ju bjuda oss och när vi inte kan åka till dom så fick maten komma till oss, hur gulligt som helst! Sen vill jag bara förtydliga mig att operationen som jag nämnde i det här inlägget inte gäller någon av mina pojkar utan M:s lilla gullis Melvin.

Idag lyckades vi faktiskt sova luch alla tre, jätteskönt och välbehövligt men jag var nästan tröttare efteråt. Sen kom Lina, Anton och Emmeli och Ronja hit och gjorde oss sällskap. Vi lyxade med kinamat, mums! Det märktes att Isaac är sjuk, han ville leka men orkade inte riktigt. Som det ser ut nu så får han nog vara hemma från dagis på måndag, synd för jag hade sett fram emot att han skulle få vara där, både för hans och min skull. Men jag vill ju inte att han ska bli sjuk igen bara för att jag är trött.

Nu har jag däckat i soffan, har så jäkla ont i ryggen och i munnen har fått två blåsor i underläppen, blä! Längtar tills på måndag!

Inga kommentarer: