måndag 27 april 2009

Snabba svängningar

Idag rycktes mattan undan för mig. Min trygghet skakades och jag blev sårad in i hjärtat så att det gör fysiskt ont. Jag blev ifråntagen glädje och ork, att kämpa på blev plötsligt så jäkla onödigt, ska jag aldrig får slippa?

Nej, jag kan inte berätta vad som hänt, inte ens här, det gör för ont, måste bara skriva av mig lite av smärtan. Och nej jag kommer inte att göra något dumt, även om det är väldigt jobbigt just nu och jag bara vill få ett slut på allt.

4 kommentarer:

Sindarin sa...

Usch då =( även om det inte hjälper mycket så sänder jag dig en värmande tanke. Kram på dig

Cattis sa...

Tänker på dig.

Kramar i massor

Cattis

Eva-camilla sa...

Men åh..inte för att det kanske hjälper dig just nu..men du är stark! kämpa på! och ge aldrig upp!
Kramar

florin design sa...

Men vad i hela friden har hänt????
Ska till skolan imorgon men ring mig om du vill prata!!!

Kram