söndag 3 maj 2009

Hur mår jag egentligen?

Förstår att de flesta undrar hur jag mår, det undrar faktiskt jag också.
Just nu är det ganska ok, har fortfarande lite minnesluckor och det känns ganska overkligt.
Pratade med en god vän idag och då insåg jag att mest troligt var det sömnbristen som fick mig över kanten. Fick ju sova riktigt bra några nätter, men nu på slutet har det strulat lite igen och det märks direkt på mitt humör och min sinnesstämmning.

Tack och lov så kommer svärisarna upp till veckan och hälsar på. Känns så bra att Gustav ska få lite avlastning och förhoppningsvis kan vi få lite egentid, bara han och jag. Som det är nu gå alla hans tid till barnen eller jobbet, och det är fullt förståeligt, fast inte alltid så kul.

Sen har jag bestämt mig för att INTE bli bitter, jag vägrar bli det! Jag ska istället koncenterar mig på att beundra alla fantstiska föräldrar som faktiskt finns där ute och satsa på att bli en jäkla supermorsa åt mina grabbar! Så det så!

2 kommentarer:

Sindarin sa...

Sv: Själv är jag nog alldeles för lite asiat för att få det där med karaoke att fungera =)

Det är bra att ni siktar in er på att ägna er åt varandra med. När man är dålig så missar man lätt hur mycket den andra verkligen ställer upp och vilka smällar den tar vare sig men egentligen vill eller inte.

florin design sa...

Vad härligt att läsa att du ska fokusera på att bli en toppen-mamma!!! Det ska jag oxå göra nu!