onsdag 20 maj 2009

Så jäkla typiskt!

Så fort jag skriver något positivt så kantrar tillvaron och allt är skit! Men, men det är ju det här som är bi-polär, häftiga, oväntade svängningar.

Jag blir bara lite ledsen ibland, men vem blir inte det? Skillnaden är den att när jag blir ledsen så blir jag så himla ledsen, det gör fysiskt ont i hjärtat och jag känner mig så fruktansvärt ensam. Som tur var brukar det ju svänga snabbt åt andra hållet också.

Och plus-sidan leder faktiskt fortfarande :).

6 kommentarer:

Sindarin sa...

Man måste få ha dåliga dagar med... huvudsaken är att plussidan fortfarande leder =)

Sindarin sa...

Hassa brassa mandelmassa *hejar på plussidan* =D

Eva-camilla sa...

Klart man måste få vara ledsen! det viktigaste är att man tillåter sig själv att ha känslor..inte många som vågar visa sina känslor..och det är bland det dummaste man kan göra! Och DU är aldrig ensam så länge du har dig själv & din familj! (& mig..hehe)
Kramar

Cattis sa...

Vad härligt att plussidan leder. Jag känner precis som du att jag saknar en mamma. läs dagens inlägg hos mig så får du läsa om hur mamma städar bort mig från sitt hem riktigt ordentligt....

Ha en bra helg min vän.

Kram Cattis

Cattis sa...

Jag ska till skolan i morgon och göra en power point presentation om det skriftliga och det muntliga, det är så häftigt att läsa alla bloggar och kunna jämföra med dem om hur tankarna lättar när man skriver. Det vi går igenom stämmer väl med vad de lärda skriver i sina fina böcker. Det är roligt att kunna visa the real life i skolan.

Jag hoppas att din plussida får fortsätta att leda, just nu är jag svajig för studierna är påfrestande och ingen gör mina sysslor när jag pluggar så det blir "lite" inre stress.

Jag har precis skrivit ner sommarschemat för vår ute gympa och känner mig lite piggare av bara det, så dagen ska säkert bli bra den med,

Hoppas du får en bra dag.

Kram Cattis

Anu sa...

Kikar in lite! Gläds åt att du mår lite bättre! Många kramar!