måndag 15 juni 2009

Mina fina, underbara söner

Det är skit att ens barn inte kan stryka en på armen utan att man vill hoppa ur skinnet. Skit att inte orka busa, leka och kramas. Skit att måsta förklara att mamma är sjuk och inte orkar.

Trots allt detta älskar Isaac mig, plockar blommar till mig och säger att jag är hans kompis. Lucas ler nästan alltid när han ser mig och sträcker upp sin knubbiga små armar. Jag får pussar, kramar och gränslös kärlek. Vad har jag gjort för att förtjäna dessa fantastiska, underbara pojkar?

Hur som helst är det coolt att äntligen kunna uppskatta det jag faktiskt har.

10 kommentarer:

Anu sa...

Stora kramen!

Apropå student, det är ju knappt så man minns, men brorsans student fick oss att bli nostalgiska. Kul att G tagit studenten här! Vilket gymnasium gick han på?

Kram till er alla!

Sindarin sa...

Det är belöningen för att du är du helt enkelt =)

Gällande ditt svar... varför känner jag det som om jag får smaka lite på mina egna ord helt plötsligt? ;-)

Sindarin sa...

Sv: Ibland behöver man en känga som sprkar en i rätt riktning. Mina ord kanske funkar bättre på mig när dom kommer ur någon annans mun =P

Cattis sa...

Du behöver inte prestera för att dina söner ska älska dig, du är deras mamma och de älskar dig hur trött du än är och hur sjuk du än är.

Det är många som inte tittar på vad de har de bara ser vad de inte har och tyvärr inte mår så bra heller.



Skickar kramar till dig.

Cattis sa...

Du behöver inte prestera för att dina söner ska älska dig, du är deras mamma och de älskar dig hur trött du än är och hur sjuk du än är.

Det är många som inte tittar på vad de har de bara ser vad de inte har och tyvärr inte mår så bra heller.



Skickar kramar till dig.

Sindarin sa...

Sv: Sova var det ja... är det därför jag är vaken klockan 6? =P

Det värmer att höra att du uppskattar det =) jag gläds faktiskt åt dina "framsteg" med även om vi är för varandra, två helt främmande människor =)

Eva-camilla sa...

Det är det livet handlar om..barnens ovillkorliga kärlek trots att man ibland känner att man inte förtjänar den!

Önskar dig en trevlig midsommarhelg!
Kramar

Sindarin sa...

Hoppas att helgen blev trevlig ändå. Om du känner för det så får du gärna anta min utmaning om att dela med dig av dina lite mer egenartade sidor =)

Malin sa...

Hej gumman Nu har jag lyckas skapa en blogg också. Tänker på dig och finns här för dig om du behöver någon att prata med. Kram kram

Sindarin sa...

Sv: Skrattar du åt mig din toka =P