måndag 22 juni 2009

Utmaning antagen

Antar Sindarins utmaning och delger er lite underliga fakta om mig, haha.
  • Jag ville bli stridspilot när jag var yngre men insåg att jag var för kort...
  • Har små fötter men kan ändå ha skor från stl. 33-37
  • Ville ha hund när jag var liten, men fick ha fiskar istället. Min favorit var en missbildad guppy som jag begravde under en sten, resten spolades ner i toan, ev var inte alla döda... är inte så odjurvänlig längre.
  • Har ganska lätt för att härma dialekter och gör det gärna när jag är onykter. Fast min favorit är ändå asiatiska, jag härmar typ japanska, som jag tycker det låter och är allmänt dryg.
  • Anser att majoriteten av alla andra bilister är idioter som jag skriker högt på när jag kör, för själv är jag ju världens bästa chaufför!
  • Älskar "So you think you can dance" och gråter när det är riktigt bra auditions, för jag skulle så gärna vilja kunna dansa sådär. Hade satsat på dansen om jag varit yngre.
  • Jag trodde verkligen att det skulle dyka upp en kille i kostym på min 25-års dag och säga att jag eg var dotter till typ Hyundais grundare och att jag hade ärvt hela härligheten. När det inte hände så satade jag på min 30-års dag, det hände inte heller, så nu hoppas jag på 40.
  • Jo just ja, har ganska livlig fantasi och är rätt barnslig :).
Tja det var lite knasiga fakta om mig, vill någon anta utmaningen så vore det roligt.

3 kommentarer:

Sindarin sa...

*ler* Det är märkligt... men ingen oljemagnat har kommit och meddelat att jag ärvt alla hans Texasmiljoner heller

Sindarin sa...

Sv: Jag tror att det vid 40 är kört... jag är nog ingen bortbyting trots allt

Malin sa...

Håller med! Ännu roligare nu när man har barn också skulle det vart! Kommer fortfarande ihåg när I & M satt och höll händer hemma hos er *blir varm i hjärtat* :) Kram